Forhandlere: Sæt fokus på dine forhandlere og skab succes

Læs med her, hvor danske eksportvirksomheder deler ud af deres erfaringer med forhandlerstrategi, -performance og -samarbejde.

Du kan blandt andet blive klogere på, hvordan du opbygger et effektivt samarbejde med dine forhandlere, hvordan du rekrutterer og motiverer dem - og få fire principper til at sikre forhandlersucces.

  • Guide: Sådan opbygger du et effektivt samarbejde med dine forhandlere

    Guide: Sådan opbygger du et effektivt samarbejde med dine forhandlere

    Se mere
  • Sådan finder og motiverer du forhandlere med virtuelle møder

    Sådan finder og motiverer du forhandlere med virtuelle møder

    Se mere
  • Gensidig respekt og nysgerrighed er nøglen til den gode relation

    Gensidig respekt og nysgerrighed er nøglen til den gode relation

    Se mere
  • Sådan motiverer og hjælper du dine forhandlere

    Sådan motiverer og hjælper du dine forhandlere

    Se mere
  • Rekruttering af forhandlere: Markedet og kulturen afgør din forhandlermodel

    Rekruttering af forhandlere: Markedet og kulturen afgør din forhandlermodel

    Se mere
  • Forhandlerperformance: Telefonen er vores vigtigste redskab

    Forhandlerperformance: Telefonen er vores vigtigste redskab

    Se mere
  • Strategi: Fire faste principper sikrer forhandlersucces

    Strategi: Fire faste principper sikrer forhandlersucces

    Se mere
  • Guide: Få 5 gode råd til, hvordan I sikrer et succesfuldt partnerskab med lokale distributører

    Guide: Få 5 gode råd til, hvordan I sikrer et succesfuldt partnerskab med lokale distributører

    Se mere
  • Motivation

    Guide: Sådan finder og motiverer du forhandlere med virtuelle møder

    Virtuelle møder har mange fordele, når du skal samarbejde med dine salgspartnere og forhandlere, og møderne kan ligefrem bringe jer tættere på hinanden og styrke samarbejdet.

Forhandling

Find en eksportform, der passer til din virksomhed

Eksportformen har stor betydning for din succes i udlandet.

Derfor skal du tage bevidste valg og ikke lade gamle vaner styre dit indtog på nye markeder.