Mød Nicholas, som er medlem af netværket

Bliv del af en netværksgruppe i B2B Marketing

Som medlem af Danish Export kan du blive en del af en personlig B2B marketing-netværksgruppe. Vi hjælper dig med at finde den netværksgruppe, der matcher dig, din profil og din virksomhed bedst. På den måde får du netværk og sparring med ligesindede og bliver klædt godt på til at udvikle marketing og understøtte eksportsalget i din virksomhed.

Som medlem af en netværksgruppe kan du altid række ud til de andre i gruppen, når du har brug for sparring på dine udfordringer eller har behov for hjælp til at træffe den rette beslutning. I den forbindelse bliver du del af en fortrolig Facebook-gruppe, så du har nem adgang til de andre.

Du får en personlig kontakt i June, som er din netværksleder og hjælper dig med at få de rette kontakter og sparringspartnere. Hun faciliterer netværksmøderne og arrangerer besøg ved relevante virksomheder. På møderne går vi i dybden med aktuelle temaer og cases fra medlemmerne og inviterer relevante eksperter ind.

Julia B2B Konference Juni23 Final

Bliv fagligt og personligt udviklet

Netværket er din bro til faglig og personlig udvikling. Når du deltager i møder med din netværksgruppe, bliver du opdateret på de nyeste marketingtrends, får udviklet din værktøjskasse og får inspiration til nye systemer og måder at arbejde på i din egen marketingpraksis.

B2B Marketing finder de rette marketingeksperter og arrangerer løbende besøg ved relevante virksomheder. Input og erfaringer fra medlemmer er drivkraften i netværket. Derfor er det i høj grad også medlemmerne, som byder ind med viden og idéer til temaer, der matcher deres hverdag og aktuelle udfordringer.

Eksempler på temaer: Digital strategi, Employer branding, Bæredygtig kommunikation, Marketing KPI'er, Produktlancering, Strategi og budget, Webprojekt, personligt lederskab, projektledelse, SoMe på tværs af landegrænser, Messestrategi, global marketingstrategi, Content marketing, AI værktøjer og meget mere.

  • Jeg får viden – især på det strategiske og operationelle plan, og værdifuld sparring. Mit firma går igennem mange forandringer, så det er spændende at få de andres feedback på, hvad jeg selv synes, er den rigtige vej.
    [Brug Ikke] Paul F Haarslev Paul Falconer, Marketing Manager, Haarslev

Dine medlemsfordele i B2B Marketing

  • Sparring med marketingansvarlige i andre eksportvirksomheder
  • Tre netværksmøder i din personlige gruppe

  • En årlig netværkskonference med inspirationsoplæg fra eksperter, medlemscases​ og networking på tværs af de personlige grupper

  • Virksomhedsbesøg

  • 45 minutters online-sparring mellem møderne med opfølgning på aktuelle udfordringer og temaer

  • Lukket Facebook eller LinkedIn-gruppe til videndeling og sparring

  • En personlig kontakt i din netværksleder

  • Du modtager løbende mails med ny viden og inspiration om aktuelle emner inden for marketing
  • Rabat på efteruddannelse i Academy og udvalgte marketingkonferencer

 

Hvad koster det?

For 10.200kr/årligt får du et stærkt og fortroligt netværk inkl. alle møder, faglig sparring med din netværksleder og ovenstående fordele.

Vær' med til at sætte dagsordenen:

Medlemmerne i netværket er med til at sætte dagsordenen. June, som er netværksleder, har i samarbejde med medlemmerne i B2B Marketing-netværket derfor sammensat et advisory board, som består af fem medlemmer fra netværket. Udover at være ambassadører for B2B Marketing-netværket bidrager de også med vigtige input til strategi og udvikling af netværksgrupperne og aktiviteterne.

Mød advisory boardet i B2B Marketing

  • Formand: Henriette Sabine Thorup, DSI DANTECH
    LinkedIn
  • Næstformand: Julia Geier Nielsen, VARO Group
    LinkedIn
  • Frederik Graves, Daniamant A/S
    LinkedIn
  • Mie Damgaard, BLÜCHER
    LinkedIn
  • Kristian Kjærgaard, Hans Jensen Lubricators
    LinkedIn
Advisory Board B2B
Fra venstre mod højre: Mie, Kristian, Henriette, Frederik og Julia
  • "Vi har flere gange hjulpet andre medlemmer med viden og har selv fået kvalificeret sparring, som har hjulpet os videre. Når vi deltager på webinarer og seminarer, får vi altid værdifulde indspark på højaktuelle problematikker, så vi er up-front på udviklingen. Gode input til fx strategi, planlægning af indsatser og effektmåling bidrager til at understøtte salget."
    (Brug ikke) Poul Elvstrøm ITW GSE Poul Elvstrøm, VP & General Manager, ITW GSE
Få sparring af dit netværk i B2B Marketing

Mød din netværksleder

June er netværksleder og facilitator for netværksgrupperne i B2B Marketing. Hun har mange års erfaring med hele marketingpaletten og har selv haft fingrene i de udfordringer, du typisk sidder med som marketingansvarlig i en international B2B-virksomhed.

Er du nysgerrig på, om B2B Marketing-netværket er noget for dig? Og vil du gerne høre mere om de personlige grupper, og hvad det bedste match er for dig og din virksomhed? Så book et uforpligtende Teams-møde med June - eller giv hende et telefonopkald.

  • Som netværksleder er min vigtigste opgave, at alle medlemmer får noget med hjem fra et netværksmøde. Og så har jeg fokus på at inddrage og tale løbende med medlemmerne, så vi får sammensat de helt rigtige grupper og tager emner op, der bidrager med ny viden og læring til netværket.
    June Sejrup, Netværksleder, B2B Marketing

Kontakt

  • Head of B2B Marketing Network

    June Sejrup

    Head of B2B Marketing Network
    +45 6133 9548 jus@danishexport.dk
  • June Sejrup

    Head of B2B Marketing Network

    June driver netværket B2B Marketing, hvor hun ruster marketingansvarlige til at drive og udvikle marketingfunktionen i deres virksomhed. 

    I sin karriere har June haft bred berøring med internationale virksomheder. Hun har beskæftiget sig med hele marketingpaletten og har hands-on erfaring med de udfordringer, du typisk sidder med som marketingansvarlig i en SMV.

    Head of B2B Marketing Network