- Om os
- Projekter
Eksportprojekter i Danish Export
Vi arbejder med salgsfremmende aktiviteter og digitale tiltag, der skal hjælpe danske eksportvirksomheder ud på eksportmarkeder. Læs om projekterne her.
Vi arbejder i øjeblikket med fem projekter støttet af Industriens Fond, herunder tre projekter under initiativet genstartNU.dk.
- Columbus - Datadreven eksportindsats
- DANIAS
- Virtuelle møder i Tyskland
- Onboard Danish Design
- U-S-E Water Project
- SMV:International
- The Maritime 3D Virtual Reality Showroom
Du kan læse mere om projekterne herunder eller kontakte os for mere information.
-
DANIAS
DANIAS bygger bro mellem den danske diaspora og de danske SMV’er. Målet er, at danske SMV'er får øget andel i det uudnyttede vækstpotentiale, som diasporaren besidder i form af viden, netværk og markedskendskab
-
Virtuelle møder i Tyskland
Målet er at give dig konkrete værktøjer, så du kan få og gennemføre succesfulde virtuelle møder med dine tyske kunder og partnere.
-
Columbus - datadreven eksportindsats
Målet er, at danske virksomheder skal vækste deres salg på eksisterende og nye markeder. Omdrejningspunktet i projektet er en kompleks e-commerce løsning, der både tiltrækker, engagerer, plejer og ”scorer” interessen hos de potentielle udenlandske kunder.
-
Onboard Danish Design
Onboard Danish Design øger dansk eksport til krydstogtindustrien ved at bygge bro mellem dansk design og et globalt krydstogtmarked i stor vækst.
-
U-S-E Water Project
The aim of the project is to create a new model for building partnerships between Danish companies and Danish companies already on the Chinese market and Chinese players on the market.
-
SMV:International
Programmet har til formål at møde dig og din virksomhed, hvor I har et aktuelt behov for hjælp til eksport og international samhandel. Skal I bruge et tilskud til specialiseret rådgivning, viden og værktøjer eller få sparket døre ind til nye markeder? Danish Export Association af partner i projektet.
-
The Maritime 3D Virtual Reality Showroom
Formålet med projektet ’The Maritime 3D Virtual Reality Showroom er at styrke konkurrenceevnen i den danske maritime sektor. Ved at skabe en fælles digital platform og være frontrunner inden for digitalisering vil danske virksomheder få en fordel ved en stærk og tidlig virtuel markedsføring i salgsprocessen.
