Webinarserie: SoMe kampagner på tværs af landegrænser - #1: Strategi og taktik

Hvordan kører du SoMe-kampagner på tværs af landegrænser, hvornår har regionale forskelle en betydning, og hvordan undgår du faldgruberne? Det tager vi op på en webinarserie sammen med Cross-border Communications, som har +40 års erfaring med B2B markedsføring på tværs af landegrænser.

Tidspunkt

19.08.2021 - 26.08.2021

14.00-15.00

Sted

Online via Zoom

Pris

Gratis for medlemmer af B2B Marketing og/eller Danish Export.
500kr for ikke-medlemmer

Head of B2B Marketing Network
Head of B2B Marketing Network June Sejrup +45 6133 9548
Globus, EU, Europa, Kort, Spanien, Frakrig, Italien, Tyskland, Poland, Stor Britanien, Engalnd, Italien, Morokko, Oslo, Ungarn, Danmark, Sverige
På det første webinar i serien får du en grundig introduktion til emnet, hvor vi bl.a. kommer ind på overordnet strategi og taktik ift. SoMe-kampagner på tværs af landegrænser.

På webinaret får du viden om:

  • Hvad det kræver at køre globale SoMe-kampagner (kompetencer, viden, ressourcer)
  • Hvordan regionale forskelle spiller ind og eksempler på, hvordan du tilpasser en kampagne til et andre lande og regioner
  • Fordelene og ulemper ved lokal vs. global tilpasning
  • Faldgruberne, og hvordan du undgår dem

Du får også konkrete eksempler på mediestrategier og contentstrategier, som andre eksportvirksomheder har benyttet i deres SoMe-kampagner.

Når du tilmelder dig, får du automatisk en invitation til begge webinarer - det næste kører den 26. august kl.15, og her retter vi fokus mod USA.

Ralph Krøyer Cross Border Communications
Ralph Krøyer, Managing Director & Partner, Cross-Border Communications

Oplægsholder:

Ralph Krøyer har en stor passion for B2B branding og marketing og har i mere end 25 år arbejdet med en lang række internationale B2B virksomheder på deres globale markeder.

I sammensatte målgrupper og købsmotiver har Ralph blik for de interessante historier og det uudnyttede brand potentiale, der kan hjælpe med at opbygge stærke markedspositioner og drive international vækst.

Med erfaring på tværs af mange industrisektorer og markeder forstår Ralph udfordringerne i komplekse B2B brand projekter og sætter en ære i at skabe den bedst mulige kommercielle effekt og udover alle grænser.