• Viden
  • Eksportmagasinet #10

Eksportmagasinet #10: Samarbejde med forhandlere

Danske eksportvirksomheder deler ud af deres erfaringer med forhandlerstrategi, performance og samarbejde. Her finder du udvalgte artikler fra magasinet.

For at tilgå de udvalgte artikler skal du være medlem af Danish Export Association og være logget ind.

Er du medlem og har ikke oprettet et login, så kan du gøre det her: Opret login

Hvis du gerne vil have fingrene i magasinet i sin fulde form, så kan du hente det gratis her.

Artikler
  • [Brug Ikke] EM 10 Adrtz

    Sådan motiverer og hjælper du dine forhandlere

    Drop den løftede pegefinger, vær’ proaktiv og vis, at du er her for at hjælpe. Det er strategien hos ANDRITZ Feed & Biofuel, når det gælder om at sikre en ensrettet brandidentitet på tværs af landegrænser og hjælpe forhandlerne til mere salg.

    Læs hvordan ANDRITZ Feed & Biofuel motiverer sine forhandlere
  • EM Salgskanaler Text Image Card

    Guide: Salg til nye markeder - Vigtige overvejelser du bør gøre dig

    Tyge Rasmussen er partner i advokatvirksomheden Kromann Reumert og hjælper blandt andet eksportvirksomheder med deres kontrakter. Læs, hvilke overvejelser du bør tage højde for, når du indgår aftaler med nye samarbejdspartnere.

    Læs guiden her
  • [Brug ikke] JS Prupotec Pumper Klar Til Levering Til Kunde I Norge

    Rekruttering af forhandlere: Markedet og kulturen afgør din forhandlermodel

    Industrivirksomheden JS Proputec skræddersyr sin forhandlermodel til hvert enkelt land og marked. Det kræver et grundigt forarbejde, som involverer både markedsanalyser og tæt dialog med potentielle slutkunder og forhandlere.

    Læs om forhandlermodellerne her
  • [Brug Ikke] Palomat Salgskoordinator

    Forhandlerperformance: Telefonen er vores vigtigste redskab

    Hos Palomat har de opskriften klar for, hvordan 70 forhandlere verden over får succes med at sælge virksomhedens pallemagasiner. Værktøjerne er opfølgning, ærlighed, struktur og vedholdenhed. Her er telefonen deres vigtigste arbejdsredskab.

    Læs de fire gode råd her
  • [Brug Ikke] Jeros Evita03

    Evita Rosdahl: Jeg skal ikke være verdensmester i alt

    Efter 25 år i produktionsvirksomheden JEROS kender CEO Evita Rosdahl virksomheden som sin egen bukselomme, men hun er meget bevidst om, at hun hverken kan eller skal have førertrøjen på i alle henseender.

    Læs Evitas historie her
  • [Brug Ikke] Hexa Cover® Controlling Evaporation Grow Of Algae

    Strategi: Fire faste principper sikrer forhandlersucces

    Én forhandler til hvert segment, god kemi, ingen konkurrerende produkter og ingen eksklusivitet. Ifølge Søren Madsen, ejer og CEO hos Hexa-Cover, er det opskriften på millionomsætning gennem agenter og distributører.

    Læs om principperne her