Værdibaseret salg i praksis [Video]

"Vi er mere relevante i de tilbud, vi har, og den måde vi fortæller omkring vores produkter og produktion på". Så klart lyder det fra Torben Rønlev, Vice President, Building & Construction Division hos Fiberline Composites A/S, der har haft succes en værdibaseret salgstilgang.

Som b2b-virksomhed og -leverandør bliver man kontaktet senere i købsprocessen, end man gjorde tidligere. Kunden undersøger produktet allerede inden den første kontakt, og det stiller nye krav til virksomheden. 

Hør herunder, hvordan Fiberline arbejde med værdibaseret salg og om samarbejdet mellem salg og marketing.

Værdibaseret salg i praksis - interview med Torben Rønlev fra Fiberline
  • [Brug ikke] Poul von Wowern, Værdibaseret salg, VIA University College

    Hvad er værdibaseret salg?

    En værdibaseret tilgang til salg er det modsatte af en klassisk salgstransaktion, hvor sælger og køber udveksler varer og betaling, men hverken har fokus på værdi over tid, service eller relationer som en del af processen. Læs artiklen med professor hos VIA University College, Poul von Wowern, og bliv klogere på værdibaseret salg.