After sales: Fokus på service giver mersalg

Det skaber eksportvækst i virksomheden, som samtidig flytter grænserne for B2B-kundeservice.

Levering af ekstra services ud over det egentlige produkt kan give en ekstra konkurrencemæssig fordel, men kræver bevidsthed om kundens præferencer. Derfor er after sales og service en vigtig del af din forretning.

Læs med her, og find ud af hvordan danske eksportvirksomheder har haft succes med servicesalg og få de gode råd.

  • 3 gode råd: Fokusér på service og sælg flere produkter

    3 gode råd: Fokusér på service og sælg flere produkter

    Se mere
  • Fokuseret servicesalg er vejen frem for danske marineleverandører

    Fokuseret servicesalg er vejen frem for danske marineleverandører

    Se mere
  • Succes med servicekoncepter: Lokale servicecentre styrker Alfa Lavals konkurrenceevne

    Succes med servicekoncepter: Lokale servicecentre styrker Alfa Lavals konkurrenceevne

    Se mere
  • After sales: Gør dit eksportsalg personligt med data

    After sales: Gør dit eksportsalg personligt med data

    Se mere