Workshopforløb: Kom i dybden med SEO og brug de rigtige værktøjer

Sidder du med ansvaret for SEO i din virksomhed? Og har du brug for konkrete værktøjer til at optimere indholdet, så du skaber mere synlighed og trækker flere besøgende til websitet?

Tidspunkt

05.03.2021

Sted

Kolding og Silkeborg

Pris

4.500 kroner ex moms pr. deltager for medlemmer af B2B Marketing.
9.000 kroner ex moms pr. deltager for alle andre.

B2B Marketing er et netværk i Danish Export Association. Hvis du vil deltage til medlemspris, skal din virksomhed derfor være medlem af Danish Export Association og B2B Marketing-netværket.

Farver June Tilrettet Til Web 2019
Head of B2B Marketing June Sejrup +45 6133 9548

Ledige pladser:

9 / 12

Så tag med på denne workshop, hvor vi går i dybden med søgeordsanalyse, og du lærer at optimere tekst og indhold på dit eget site. På forløbet arbejder vi med konkrete værktøjer som Google Search Console og Storybase, du udarbejder din egen søgeordsanalyse og lærer at optimere og mappe dit indhold.

SEO Opslagstavle

Hvad får du med fra forløbet?

  • Konkrete værktøjer til søgeordsanalyse og SEO-optimering
  • Hands on erfaring med søgeordsstrategi
  • Indføring i Google Search Console og Storybase
  • Feedback og sparring på dit arbejde med eget site og indhold
  • Input til SEO-arbejde i en international kontekst og på flere sprog
  • Viden om, hvordan du opbygger din tekst og skriver til nettet
  • Skabeloner og templates, du kan bruge i dit indholdsarbejde
  • Optimeret indhold på dit site og mere synlighed på Google
  • Under hele forløbet arbejder du med dit eget site og indhold, og du får konkret sparring og feedback, som du kan omsætte i dit eget webarbejde.

Kurset er for dig, der:

  • Sidder som webredaktør eller marketingansvarlig og har fingrene nede i SEO-arbejdet
  • Skal producere indhold til web, der skaber synlighed på Google og tiltrækker kunder og leads til jeres website

Hvad kræver det af dig?

  • At du ved, hvad forskellen er mellem den betalte del af Google og den organiske del af Google
  • At du har opsat og har adgang til Google Search Console
  • At du afsætter tid til at arbejde med dit indhold og dit content map imellem de to workshops
Møder
  • Webinar (1)
    05.03.2021

    Online opstartsmøde, kl. 10-10.45

    Formål med workshopforløbet og forventningsafstemning. Hvad kræver det af dig at deltage i forløbet? Hvad får du ud af det? Ved June Sejrup, Head of B2B Marketing

  • Lars Skjolddy
    11.03.2021

    Møde 1: Kl. 10-15 - afholdes i Kolding

    Tema: SEO - værktøjer, søgeordsanalyse og content map V/Lars Skjoldby, CEO stifter og Senior SEO-konsulent, Skjoldby & Co.

  • Heidi Westerby PF Group
    25.03.2021

    Møde 2: Kl. 10-13 - afholdes i Silkeborg

    Tema: Hvordan opbygger jeg min tekst og skriver tekster til nettet? V/Heidi Westerby, Marketingchef, PcP Corporation