Trends og tendenser for markedsføring i danske eksportvirksomheder
Kom med til lanceringen af den første store undersøgelse af B2B marketing i danske eksportvirksomheder. Find ud af, hvordan andre virksomheder agerer, hvordan budgetterne bliver prioriteret og hvilke marketingaktiviteter, der er på tapetet i 2023.
Tidspunkt
10.02.2023
Kl. 10.00 - 11.00
Sted
Online på Zoom
Pris
Gratis
Få stof til eftertanke og masser af inspiration, når vi dykker ned i trends og tendenser for B2B markedsføring i danske eksportvirksomheder. 155 danske eksportvirksomheder har delt ud af deres erfaringer, hvilke udfordringer de møder, og hvordan de prioriterer.
På webinaret bliver du klogere på:
- Om marketingbudgetterne er større eller mindre end sidste år
- Hvilke marketingaktiviteter eksportvirksomhederne satser på
- Hvilken betydning det har at have en veldokumenteret strategi
- Hvorfor det er svært at mappe købsrejsen
- Hvilke KPI'er andre eksportvirksomheder måler på
- Hvad de største udfordringer i 2023 er
- Hvordan salg og marketing opfatter samarbejdet
Emner og findings, som kan gøre det lettere at beslutte, hvilken vej du selv skal vælge.
Så tilmeld dig på linket herunder og sæt et stort kryds i kalenderen fredag den 10. februar.
På webinaret vil du møde:
June Sejrup, Head of B2B Marketing Network
Jesper Laursen, CEO, Brand Movers
Om undersøgelsen
Det er Danish Export Association og marketingbureauet Brand Movers, som står bag rapporten.
Undersøgelsen blev gennemført i oktober og november 2022, og 155 danske eksportvirksomheder deltog. Respondenterne er en blanding af små, mellemstore og store virksomheder fra alle dele af landet og på tværs af de fleste sektorer.
Ambitionen er at gentage undersøgelsen hvert år, så vi fremover også kommer til at kunne se udviklingen fra år til år, hvilket igen skulle give et endnu bedre beslutningsgrundlag for danske B2B-virksomheder, der har eksport på agendaen.