Gamification - hvordan aktiverer du hjernen med spilmekanikker i din marketingplan?

Hør, hvordan du bruger gamification som del af dit marketingmiks og får værdifuld, utilgængelig data, højere konverteringsrater til lead-indsamling, og skaber ægte og længerevarende relationer til din målgruppe.

Tidspunkt

19.03.2021

11.00 - 12.00

Sted

Online

Pris

Gratis

Head of B2B Marketing Network
Head of B2B Marketing Network June Sejrup +45 6133 9548
Gamification2

På webinaret får du viden om:

  • Hvad er gamification?

  • Hvad kan du bruge det til? Og hvorfor er det relevant, når du arbejder med leads og kundeengagement?

  • Praktiske erfaringer og cases med gamification – hvad gør andre B2B-virksomheder?

  • Hvad er fordelene og ulemperne ved gamification?

  • Hvad kræver det at tænke gamification ind i din marketingplan?
Andreas2 Leadfamly

Oplægsholder:

På webinaret møder du Andreas Fabricius,VP of Commercial Excellence hos LeadFamly.

Men en fascination for markedsføringsteknologi og alt dertil relateret, er Andreas altid på udkig efter nye teknikker, der hjælper med at genopfriske markedsføringen og skiftende forretningsmodeller.

Som gamification ekspert hos LeadFamly, hjælper Andreas både B2B og B2C virksomheder med at skabe kampagner, der giver kvalitetsleads og aktiverer og engagerer din målgruppe på tværs af mange lande.

  • Gense webinar: Gamification - hvordan aktiverer du hjernen med spilmekanikker i din marketingplan?