Virtuelt event: Swedish-Danish Subcontractor Days

Vil du have nye svenske leads, som du kan bruge i dit eksportarbejde? Mød dine kunder, når vi slår dørene op til Swedish-Danish Subcontractor Days, som er et online event for dig, der er leverandør til den svenske industri.

Tidspunkt

21.01.2021

10-14 - derefter tilgængeligt on demand i 30 dage

Sted

Virtuelt

Pris

Deltager din virksomhed i Swedish-Danish Subcontractor Days får I 75% i tilskud fra Trade Council.

Din pris: 8.250,- kr. 

Læs mere om pakken længere nede på siden.

Subcontractor Water

Swedish-Danish Subcontractor Days 2021

Do you want to have exclusive access to the Danish subcontractors? In collaboration with Elmia Subcontractor, Danish Export Association will host a virtual event where Swedish and Danish subcontractors can meet.

 

Register as a visitor for free

Swedish-Danish Subcontractor Days er et virtuelt event, hvor dine kunder og partnere kan møde dig bag computerskærmen uden at krydse landegrænser. Alle deltagere kan høre keynote-speakers fra underleverandørindustrien, se jeres produkter og løsninger via onlinepræsentationer og på jeres individuelle virksomhedsområde, samt live chatte med dig og dine kollegaer undervejs.

Vi arrangerer eventet i samarbejde med Elmia Subcontractor.


Du kan interagere med alle:
  • Se hvem der er online og live chatte med dem
  • Invitere en besøgende til en individuel snak
  • Generere leads i op til 30 dage
  • Ubivent Eksempel På Foyer

    Hvordan ser et virtuelt event ud?

    Du ser her et design-eksempel på et virtuelt event. Swedish-Danish Subcontractor Days bliver designet specielt til lejligheden. 

    Velkomstområde

    De besøgende starter i et velkomstområde, hvorfra de klikker sig videre. De kan fx gå ind og høre præsentationer med mulighed for at stille spørgsmål, eller chatte med dig og dine kollegaer.

  • Ubivent Eksempel På Infodesk Og Avatar

    Hvordan ser et virtuelt event ud?

    Du ser her et design-eksempel på et virtuelt event. Swedish-Danish Subcontractor Days bliver designet specielt til lejligheden. 

    Information

    Fra velkomstområdet kan de besøgende også besøge Information, hvor de bliver mødt af en medarbejder fra Danish Export. Her kan de downloade materiale om eventet og få teknisk assistance.

  • Ubivent Eksempel På Auditorium Key Note

    Hvordan ser et virtuelt event ud?

    Du ser her et design-eksempel på et virtuelt event. Swedish-Danish Subcontractor Days bliver designet specielt til lejligheden. 

    Keynote og Solutions area

    Her hører de besøgende keynote-speakers og præsentationer fra virksomhederne. Der vil mulighed for at stille spørgsmål via live chat. 

Når det virtuelle event er slut, får du data på:
  • Alle de besøgende, som har registreret sig til eventet
  • Hvilke af de besøgende, der loggede ind
  • Hvem der har hørt key notes eller præsentationer fra virksomhederne
  • Hvem der interagerede med indholdet på dit virksomhedsområde

Det vil sige, at du får et fuldt overblik over hvilke personer og virksomheder, der viste interesse for din virksomhed. Det er konkrete leads, som du kan arbejde videre med.

Swedish Danish Subcontractor Days Booth Example

Sådan møder de besøgende dit brand

Din virksomhed får et område, som er brandet med jeres logo og farver, hvor du har én af mange muligheder for at interagere med dine leads. Her kan de besøgende downloade materiale fra din virksomhed, se en videopræsentation og chatte med dig og dine kollegaer mens eventet er live.

I de 30 dage, hvor indholdet er tilgængeligt on demand, får dine leads mulighed for at tage fat i dig via mailoplysninger, som de får på dit virksomhedsområde.

Pris

På Swedish-Danish Subcontractor Days får din virksomhed støtte fra Trade Council. Det betyder, at du får 75% i tilskud.

Din pris: 8.250,- kroner


Du får:
  • Virtuelt virksomhedsområde, hvor de besøgende kan downloade materiale og chatte med dig
  • 8 minutters videopræsentation: Du får et slot til at pitche din virksomhed gennem video (optaget på forhånd) eller pdf.
  • Ovenstående data, når eventet er slut
  • Mulighed for at invitere dine kunder, som kan deltage gratis
  • Mulighed for nye leads i 30 dage efter eventet, hvor besøgende kan se indholdet on demand
  • En introduktion i systemet, så du er klædt godt på, når eventet starter

Vi sørger for alt det praktiske. Du skal bare sidde klar ved computeren, når eventet starter.