Online workshop: Virtuelle møder med tyske kunder og partnere
Du er allerede godt i gang med virtuelle møder. Gælder det også dine tyske kunder og partnere? Tyskland er ikke helt så langt fremme med virtuelle møder, som vi er i Danmark. Blandt andet på grund af strengere krav til beskyttelse af persondata. Men hvordan får du så et virtuelt møde med en tysker? Få svaret på denne workshop.
Tidspunkt
28.08.2020
10-11.30 inkl. kort pause
Sted
Online
Pris
Denne workshop er en del af projektet Tyskland: Fra fax til virtuelle møder, som er støttet af GenstartNU under industriens Fond. Derfor kan du og dine kollegaer deltage uden beregning.
No show-gebyr: 500 kroner
Ledige pladser:
50 / 50
Du lærer:
- Forskellene på et face-to-face møde og et virtuelt møde
- Hvilke platforme de tyske virksomheder foretrækker. Er det Teams, Zoom, Skype eller noget helt fjerde?
- Hvordan du får din tyske kunde eller partner til at acceptere et virtuelt møde
- Hvordan du gør din tyske kunde eller partner tryg ved det online format
- Hvordan du forbereder dig, og hvad du skal være opmærksom på inden mødet
Efter workshoppen ved du, hvordan du:
- Forbereder et virtuelt møde med tyske virksomheder og partnere
- Styrer mødet, så din tyske modpart føler sig tryg og har en god oplevelse
Deltag aktivt og få stort udbytte
Under workshoppen bliver du stillet opgaver, som du skal løse sammen med de andre deltagere i mindre grupper. Derfor skal du forberede dig på at dele egne erfaringer og råd for at få mest muligt ud af din deltagelse.
Vi forbeholder os ret til ændringer i programmet