Webinar: Valg og prioritering af eksportmarkeder

Vil du have succes med eksport, skal du tage bevidste og strategiske valg, så du udnytter dine og virksomhedens ressourcer bedst muligt. Det gælder også, når du skal vælge og prioritere eksportmarkeder, viser forskning fra Eksportens DNA.

Tidspunkt

03.04.2020

09:00-10:00

Sted

Online

Pris

Gratis

Farver Sofie Tilrettet Til Web 2019
Head of Academy Sofie Lyder Andersen +45 60 22 00 73
Farver Sebastian 2018 Web2019
Network Director Sebastian Schwarz +45 2366 7788

Ledige pladser:

38 / 100

Verden og eksportmarkeder forandrer sig hele tiden. Det har COVID-19-pandemien sat en tyk streg under. Det stiller krav til din virksomhed, som hele tiden skal være klar til at omprioritere markedsfokus, gå nye veje og tilpasse sig situationen.

Men hvilket marked skal du vælge og prioritere først?

Log på webinaret d. 3. april, og få svar på, hvordan du vælger og prioriterer eksportmarkeder.

Du får:

  • Svar på, hvorfor valg og prioritering af eksportmarkeder er vigtigt
  • Konkrete værktøjer til på en let og overskuelig måde, at vælge og prioritere dine eksportmarkeder
  • Vide om, hvordan du kan skabe en klar sammenhæng mellem virksomhedens strategi og salgsafdelingens ressourceforbrug, så du kan øge sandsynligheden markant for succes med dit eksportsalg

Webinaret er udviklet i samarbejde mellem IBA og Danish Export.

[Brug Ikke] Jens Lassen Eksportsælger 2.0 1

Underviser

Jens Lassen

Indehaver af Ekspansion. Underviser i strategisk salg, eksportsalg, branche- og konkurrentanalyse.