Webinar: Sådan rapporterer du jeres SEO-indsats, og gør Google til én marketingkanal

Er du også udfordret, når det gælder om at måle og afrapportere på din marketingindsats? Så lyt med, når LAZZAWEB giver os tips til, hvordan Googles værktøjer kan hjælpe dig.

Tidspunkt

16.05.2022

14.00-15.00

Sted

Online via Zoom

Pris

Gratis for medlemmer af B2B Marketing og/eller Danish Export Association
500 kr for ikke-medlemmer
Alle priser er ekskl. moms.

For at deltage gratis, skal din virksomhed være medlem af Danish Export Association.

Farver June Tilrettet Til Web 2019
Head of B2B Marketing June Sejrup +45 6133 9548

På webinaret får du viden om:

SEO:

  • Udvikling i placeringer (hvordan monitorerer du virksomhedens udvikling?)
  • Core Web Vitals (hvad skal I særligt være opmærksomme på?)
  • Værktøjer til at måle på ovenstående

Google som én kanal (komplimentere / branding)

  • Hvordan Google Ads og SEO i samspil styrker virksomhedens performance på Google

Data Studio / rapportering

  • Branding og tracking
  • Målepunkter, du kan afrapportere på:
    • Stigning i trafik på jeres hjemmeside
    • Stigning i antal konverteringer
Patrik Lazzarotto

Oplægsholder

Patrik Lazzarotto har arbejdet med Google markedsføring i 8 år og har hjulpet over 100 virksomheder med deres marketinginitiativer på Google.

I firmaet LAZZAWEB, som han har grundlagt, hjælper de brands såsom Velkommen, Shaping New Tomorrow og Sinnerup samt andre virksomheder med vækst via Google Ads og SEO både i Danmark og udlandet.

Patrik arbejdede i flere år som specialist inden for markedsføring på Google, og sidder i dag med det overordnede strategiske ansvar for at sikre kontinuerlig vækst for LAZZAWEBs kunder.