Webinar: Sådan rapporterer du jeres SEO-indsats, og gør Google til én marketingkanal
Er du også udfordret, når det gælder om at måle og afrapportere på din marketingindsats? Så lyt med, når LAZZAWEB giver os tips til, hvordan Googles værktøjer kan hjælpe dig.
Tidspunkt
16.05.2022
14.00-15.00
Sted
Online via Zoom
Pris
Gratis for medlemmer af B2B Marketing og/eller Danish Export Association
500 kr for ikke-medlemmer
Alle priser er ekskl. moms.
For at deltage gratis, skal din virksomhed være medlem af Danish Export Association.
På webinaret får du viden om:
SEO:
- Udvikling i placeringer (hvordan monitorerer du virksomhedens udvikling?)
- Core Web Vitals (hvad skal I særligt være opmærksomme på?)
- Værktøjer til at måle på ovenstående
Google som én kanal (komplimentere / branding)
- Hvordan Google Ads og SEO i samspil styrker virksomhedens performance på Google
Data Studio / rapportering
- Branding og tracking
- Målepunkter, du kan afrapportere på:
- Stigning i trafik på jeres hjemmeside
- Stigning i antal konverteringer
Oplægsholder
Patrik Lazzarotto har arbejdet med Google markedsføring i 8 år og har hjulpet over 100 virksomheder med deres marketinginitiativer på Google.
I firmaet LAZZAWEB, som han har grundlagt, hjælper de brands såsom Velkommen, Shaping New Tomorrow og Sinnerup samt andre virksomheder med vækst via Google Ads og SEO både i Danmark og udlandet.
Patrik arbejdede i flere år som specialist inden for markedsføring på Google, og sidder i dag med det overordnede strategiske ansvar for at sikre kontinuerlig vækst for LAZZAWEBs kunder.