Webinar: Personlig gennemslagskraft

Få tips og tricks til at varetage din rolle som marketingansvarlig.

Tidspunkt

02.12.2020

Kl. 10 - 11

Sted

Pris

Gratis

Farver June Tilrettet Til Web 2019
Head of B2B Marketing June Sejrup +45 6133 9548

Når du vil drive marketingindsatsen frem i din virksomhed, har du brug for gennemslagskraft til at skabe opbakning til dine planer.

Det handler blandt andet om at være bevidst om dit kropssprog, og hvilke ord og sætninger du bruger – ved at være bevidst om, hvordan du agerer, kan du med få ændringer øge din gennemslagskraft.  

[Brug ikke ]DST Foredrag Birgitte Foto

Kend de 7 faldgruber, og lær at undgå dem

Tag med på en rejse gennem de 7 typiske faldgruber, som du typisk møder, og få værktøjer til at undgå dem, når vi blænder op for et webinar med Birgitte Baadegaard.

Hun tager dig igennem faldgruberne og giver dig værktøjer til at ændre din tilgang, så du står stærkere i din rolle og bliver bedre til at bygge bro til din chef eller dine kolleger

Efter webinaret har du viden om:

  • Hvad der er på spil, når du som marketingansvarlig skal varetage din rolle over for din chef eller dine kolleger
  • De 7 universelle faldbruger, der kan spænde ben for din gennemslagskraft
  • Hvordan du med simple ændringer i dit kropssprog og din brug af ord og sætninger kan øge din gennemslagskraft

Webinaret er for dig, der:

  • Ønsker viden om, hvad der er på spil, når du som marketingansvarlig skal skabe opbakning til dine planer for at drive marketingindsatsen fremad i din virksomhed
  • Vil øge din gennemslagskraft
  • Oplever, at det kan være svært at slå igennem i din rolle som marketingansvarlig
  • Ønsker en større bevidsthed om, hvordan du selv kan agere anderledes for at øge din gennemslagskraft
Birgitte Baadegaard (1)

Oplægsholder:

Birgitte Baadegaard hjælper danske virksomheder med at skabe resultater gennem diversitet og karriereudvikling. Birgitte er selvstændig coach, foredragsholder og forfatter og har arbejdet med diversitet de sidste år.

Hun rådgiver virksomheder og mennesker om, hvordan samarbejde og kommunikation kan forbedres ved at sætte fokus på de forskelle og styrker, som er til stede i organisationer og har selv en baggrund som marketingchef, før hun blev selvstændig.

Om webinarer:

Det eneste, du skal bruge for at deltage, er:

  • En computer, en tablet eller en smartphone
  • Høretelefoner er en fordel, så bliver lyden bedre
  • Inden webinaret modtager du et link til websitet, hvor undervisningen foregår
  • Bruger du tablet eller smartphone, skal du downloade click meeting-appen i Appstore inden kurset, så du er klar.