Fra positionering til aktivering: Hvad er jeres stærkeste position i markedet?

Og hvordan styrer I jeres brand hen mod netop denne position? Gennem konkrete værktøjer og kundecases deler Pravda gode råd til arbejdet med at bygge et stærkt og vindende B2B-brand.

Tidspunkt

15.04.2021

10:00 - 11:00

Sted

Online

Pris

Gratis

Farver June Tilrettet Til Web 2019
Head of B2B Marketing June Sejrup +45 6133 9548
Branding (2)

Du får viden om:

  • Hvorfor du skal arbejde med brandaktivering
  • Argumenter for, hvorfor din virksomhed skal have styr på jeres værditilbud til kunderne, og hvad I står for
  • Inspiration til, hvilke resultater du kan skabe med din indsats.
  • Værktøjer til at lægge grundstenene til din virksomheds brandarbejde
Karim Pravda2

Mød Karim fra Pravda

Karim Frølund Jarrar er branddirektør hos Pravda, hvor han gennem de seneste syv år har opbygget solid erfaring i arbejdet med at udvikle, positionere og aktivere B2B-brands og kreative kampagner – på tværs af både medier og landegrænser.

Pravda er et brandbureau med base i hjertet af Aarhus, som er specialiseret i at udvikle effektive koncepter, kampagner og brandidentiteter for B2B-virksomheder i alle størrelser.

  • Webinaroptagelse