Sociale medier anno 2022 - strategi og fokus

Har du en strategi for din indsats på SoMe? Og ved du, hvor du dit fokus skal ligge? På dagen dykker vi ned i trends og muligheder, og du får værktøjer og inspiration til at optimere og planlægge din indsats.

Tidspunkt

17.11.2021

9.30 - 15.30

Sted

Comwell, Skovbrynet 1, 6000 Kolding

Pris

945 kr for medlemmer af B2B Marketing
1890 kr for andre. Alle priser er ekskl. moms.

For at deltage til medlemspris, skal du være medlem af B2B Marketing

Head of B2B Marketing Network
Head of B2B Marketing Network June Sejrup +45 6133 9548

Ledige pladser:

36 / 36

Program

09.30-10.00: Registrering og networking + morgenmad

10.00: Velkomst v/June Sejrup, Danish Export – B2B Marketing

10.05-11.05: SoMe-strategi og muligheder inden for B2B. Hvor skal du lægge dit fokus, og hvordan udarbejder du en levedygtig strategi? v/Jeppe Kjøgx, Digital konsulent, Kjøgx Kommunikation

I sit oplæg kommer Jeppe bl.a. ind på:

  • Hvordan du får lagt en effektiv SoMe-strategi, som topledelsen forstår.
  • Hvilken rolle sociale medier spiller i B2B-købsrejsen i dag – og hvad de nyeste tendenser er.
  • Hvordan du sikrer, at din strategi skaber effekt i den virkelige verden – gennem prioritering af KPI'er, ressourcer, målgrupper, kanaler og indsatser.

11.05-11.15: Kort pause - tank op

11.15-12.00: Sådan arbejder vi internationalt med SoMe hos Blücher Metal. Hvordan går du fra mange lokale SoMe-profiler til én global? Hvordan samler og koordinerer du indsatsen? Og hvad kræver det? Mie fortæller om processen og arbejdet med at koordinere SoMe-indsatsen på tværs af lande og kulturer. Hun deler erfaringer og udfordringer, kommer ind på Geotargeting og viser eksempler på indhold som fx video, der performer ekstra godt. v/Mie Damgaard, Marketing Coordinator, Blücher Metal A/S.

12.00-12.45: Frokost og networking

12.45-13.15: SoMe in China and why Wechat is crucial for your business. WeChat is the largest social media platform in China, with 1,24 billion monthly active users. Over the last decade, WeChat has sought to simplify daily life for its users. So much so that it's become a 'one-stop' shop for social and transactional moments in China. Want to promote your business in China, don't miss it! v/Weizhi Dong, Business Partner, & Commercial Director, Envision Energy Denmark

13.15-13.45: Netværksøvelse: Har I en strategi for SoMe i din virksomhed i dag? Hvad er formålet med indsatsen? Og hvordan måler du på den?

13.45-14.15: Kaffepause og networking

14.15-14.30: Kort præsentation af netværket og advisory boardet i B2B Marketing

14.30-15.00: 'Den varme stol' - få sparring på din strategi - Joan Kabel, Marketing Manager, C.C. Jensen har udarbejdet en ny LinkedIn-strategi, som står for lancering og har udvalgt et par del-elementer, hun gerne vil have sparring på.

15:00: Opsamling, feedback og tak for i dag

Vi tager forbehold for ændringer i programmet