Seminar: Hvordan optimerer du arbejdet med leads og får flere konverteringer online?
Som de fleste salgs -og marketingansvarlige har du sikkert fokus på at generere nye leads. Men har du en strategi for det videre arbejde, så du får opkvalificeret dine leads og i sidste ende konverterer dem til kunder?
Tidspunkt
25.05.2021
10-15.30
Pris
945 kr for medlemmer af B2B Marketing
1890 kr for andre. Alle priser er ekskl. moms.
For at deltage til medlemspris, skal du være medlem af B2B Marketing
Ledige pladser:
30 / 30
Det er en udfordring, mange kan nikke genkendende til. Derfor dedikerer vi en hel dag til at gøre dig og dine kolleger endnu skarpere på arbejdet med at pleje, opkvalificere og konvertere jeres leads.
På dagen kan du møde Mathias Christensen, digital konsulent hos Sleeknote, som giver dig konkrete inputs til, hvordan du tager en besøgende fra lead til kunde og generelt bliver skarpere på dine indsatser i bunden af din marketingfunnel.
Vi har også tre cases på programmet:
Hvordan arbejder vi med brand awareness og leads hos Belman?
Ann Glargaard Nielsen, Marketing Manager hos Belman giver dig indblik i virksomhedens strategi for leadgenerering, herunder værktøjer og kanaler i deres inbound strategi.
Sådan arbejder vi med kvalificering af leads
Kasper Roberts Jensen, Area Sales Manager hos Vela arbejder fokuseret med kvalificering af leads og fortæller om processen, og hvad det kræver - både af salg og de forhandlere, som skal følge op på nye leads.
Skab resultater og leads med LinkedIn-kampagner
Birgit Ankjær, Group Marketing Manager hos Gatehouse Maritime fortæller, hvordan virksomheden skaber resultater og leads med med LinkedIn-kampagner.
Læs mere i programmet længere nede
Hvad får du med hjem?
- Inspiration til, hvordan du lægger en strategi for dit arbejde med leads
- Konkrete eksempler på, hvordan du opkvalificerer dine leads til salg vha. leadscoring og e-mail marketing
- Hvordan du henvender dig på en proaktiv og relevant måde til varme emner
- Indblik i forskellige metoder og systemer
- Inspiration til, hvilke resultater du kan skabe med din indsats.
- Indblik i maskinrummet hos tre case-virksomheder, der arbejder strategisk med leads
- Best practice, faldgruber, erfaringer mv., som du kan bruge i dit arbejde
Program
09.30-10.00: Registrering og networking + morgenmad
10.00: Velkomst v/June Sejrup, Danish Export – B2B Marketing
10.05-11.05: Få opskriften på, hvordan du skaber flere leads, opsætter automatisk lead nurturing og får nye kunder. Du får konkrete inputs til, hvordan du tager en besøgende fra lead til kunde og bliver skarpere på dine indsatser i bunden af din marketingfunnel. v/Mathias Christensen, Digital konsulent, Sleeknote
Mathias stiller skarpt på:
- Hvordan du får flere kvalificerede leads ved at opkvalificerer dine kundeemner gennem relevant marketing automation.
- Hvordan du opkvalificerer dine leads til salg (lead scoring, e-mail marketing)
- Hvordan du henvender dig på en proaktiv og relevant måde til varme emner.
11.05-11.15: Kort pause - tank op
11.15-12.00: Hvordan arbejder vi med brand awareness og leads hos Belman? Få indblik i virksomhedens strategi for leadgenerering, herunder værktøjer og kanaler i inboundstrategien, og hvordan de måler på resultat og outcome af leads. Ann har især fokus på marketing automation, herunder pop up forms, mailflows og landing pages.v/Ann Glargaard Nielsen, Marketing Manager, Belman
12.00-12.45: Frokost og networking
12.45-13.15: Sådan arbejder vi med kvalificering af leads. Vela arbejder fokuseret med kvalificering af leads og fortæller om processen, og hvad det kræver - både af salg og de forhandlere, som skal følge op på nye leads. Det er en proces, der kræver datadisciplin og vedholdenhed - hør om udfordringerne, og hvordan Kasper holder sine forhandlere på tæerne. v/Kasper Roberts Jensen, Area Sales Manager, Vela
13.15-13.45: Netværksøvelse: Hvordan arbejder du med leads?
13.45-14.15: Kaffepause og networking
14.15-15.00: Skab resultater og leads med LinkedIn-kampagner. Hør, hvordan virksomheden Gatehouse skaber resultater og leads med med LinkedIn-kampagner. Se konkrete eksempler på kampagner, annonceformater og gode værktøjer, og hør, hvad det kræver af dig og ikke mindst salg at få succes med LinkedIn-annoncering. v/Birgit Ankjær, Group Marketing Manager, Gatehouse Maritime
15:00: Opsamling, feedback og tak for i dag
Vi tager forbehold for ændringer i programmet
Du kan trygt tilmelde dig seminaret:
- Seminaret afholdes fysisk - skulle de til den tid gældende restriktioner forhindre os i det, finder vi en ny dato
- Her kan du læse om de tiltag, Comwell har sat i værk, for at du trygt kan deltage i fysiske arrangementer