Seminar: Hvordan aktiverer du virksomhedens brand?
Vil du vide, hvordan du aktiverer din virksomheds brand og engagerer jeres kunder, så I fastholder og udvikler stærke kunderelationer, der kan mærkes på bundlinjen? Og vil du lære, hvilke elementer du skal have styr på for at skabe resultater med din indsats?
Tidspunkt
15.04.2021
10.00 - 15.15
Sted
Eksportens Hus, Silkeborg
Pris
945 kr for medlemmer af B2B Marketing
1890 kr for andre. Alle priser er ekskl. moms.
For at deltage til medlemspris, skal du både være medlem af Danish Export og B2B Marketing


Så deltag på online-seminar om brandaktivering, hvor du får værktøjer og input til at aktivere jeres brand og øge synligheden i markedet. Du kan blandt andre møde Karim Frølund Jarrar, branddirektør i Pravda, som giver dig sine bedste råd til, hvad du skal fokusere på i dit brandarbejde.
Vi har også to cases på programmet. Lillian Christensen fra MAKEEN Energy og Anne-Mette Lund fra Andritz Feed & Biofuel fortæller, hvordan de griber arbejdet an i en B2B eksportvirksomhed.
Og så skal du ikke snydes for netværksdelen, som kommer til at køre i breakout rooms, hvor du kan sparre og videndele med dine netværkskollegaer i en mindre gruppe.
Hvad får du med hjem?
- Viden om, hvorfor du skal arbejde med brandaktivering
- Argumenter for, hvorfor din virksomhed skal have styr på jeres værditilbud til kunderne, og hvad I står for
- Inspiration til, hvilke resultater du kan skabe med din indsats.
- Værktøjer til at lægge grundstenene til din virksomheds brandarbejde
- Indblik i maskinrummet hos to case-virksomheder, der arbejder målrettet med branding
- Best practice, faldgruber, erfaringer mv., som du kan bruge i dit arbejde
Program
10.00-10.15: Registrering og morgenmad + velkomst v/June Sejrup, Danish Export – B2B Marketing
10.15-11.15: Fra positionering til aktivering: Hvad er jeres stærkeste position i markedet? Og hvordan styrer I jeres brand hen mod netop denne position? Gennem konkrete værktøjer og kundecases deler Pravda gode råd til arbejdet med at bygge et stærkt og vindende B2B-brand. v/ Karim Frølund Jarrar, branddirektør, Pravda
11.15-12.00: Netværksøvelse: Hvordan skal jeg arbejde med aktivering af vores brand? Vi sender jer ud i små grupper, hvor I kan diskutere dagens emne. Vi samler op i plenum, inden I går til frokost.
12.00-13.00: Frokost og networking
13.00-13.45: Case: Rebranding - hvorfor og hvordan samler du alle brands under én paraply? Hør om MAKEEN Energys rebranding process, hvilke erfaringer og udfordringer virksomheden har gjort sig undervejs, og de hvad lært af processen. v/Lillian Christensen, Head of Corporate Communication, MAKEEN Energy
13.45-14.15: Kaffepause
14.15-15.00: Case: Hvordan sikrer du en ensrettet brandidentitet både internt i virksomheden og eksternt på tværs af landegrænser? v/Anne-Mette Lund, Global Marketing, Andritz Feed & Biofuel A/S
15:00 Tak for i dag, evaluering og afrunding
Vi tager forbehold for ændringer i programmet