Seminar: Hvordan aktiverer du virksomhedens brand?

Vil du vide, hvordan du aktiverer din virksomheds brand og engagerer jeres kunder, så I fastholder og udvikler stærke kunderelationer, der kan mærkes på bundlinjen? Og vil du lære, hvilke elementer du skal have styr på for at skabe resultater med din indsats?

Tidspunkt

24.11.2020

9.30

Sted

Eksportens Hus, Silkeborg

Pris

895 kroner for medlemmer af B2B Marketing - 1.790 kroner for virksomheder, der ikke er medlem af netværket. Alle priser er ekskl. moms

B2B Marketing er et netværk i Danish Export Association. Hvis du vil deltage til medlemspris, skal din virksomhed være medlem af både Danish Export Association og B2B Marketing.

Farver June Tilrettet Til Web 2019
Head of B2B Marketing June Sejrup +45 6133 9548

Ledige pladser:

28 / 30

B2B Marketing Distributør Seminar September 2018

Så skal du med på seminar om brandaktivering, hvor du får en hel dag med fokus på, hvordan du griber indsatsen an.

Du møder Pravda, der giver deres bedste råd til, hvilke ingredienser du skal have med i dit brandarbejde. På talerstolen er også to cases fra B2B eksportverdenen, der dagligt arbejder med at aktivere virksomhedernes brands – de fortæller dig om deres tilgang til arbejdet. Derudover møder du en række andre marketingansvarlige i B2B virksomheder, som du sparrer med om din indsats, udfordringer og spørgsmål.

Hvad får du med hjem?

  • Viden om, hvorfor du skal arbejde med brandaktivering
  • Argumenter for, hvorfor din virksomhed skal have styr på jeres værditilbud til kunderne, og hvad I står for
  • Inspiration til, hvilke resultater du kan skabe med din indsats.
  • En ’How to’ guide til at lægge grundstenene til din virksomheds brandarbejde
  • Indblik i maskinrummet hos to case-virksomheder, der arbejder målrettet med branding
  • Best practice, faldgruber, erfaringer mv., som du kan bruge i dit arbejde

Nye kontakter i andre B2B eksportvirksomheder og et større netværk

Program

09:30-09:40   Ankomst og morgenmad

09:40-10:40   Fra positionering til aktivering: Hvad er jeres stærkeste position i markedet? Og hvordan styrer I jeres brand hen mod netop denne position? Gennem konkrete værktøjer og kundecases deler Pravda gode råd til arbejdet med at bygge et stærkt og vindende B2B-brand. v/ Karim Frølund Jarrar, branddirektør, Pravda

10:40-11:00   Kaffepause

11:00-11:30    Netværksøvelse: Hvordan skal jeg arbejde med aktivering af vores brand?

11:30-12:15    Case: Rebranding - hvorfor og hvordan samler du alle brands under én paraply? Hør om MAKEEN Energys rebranding process, hvilke erfaringer og udfordringer virksomheden har gjort sig undervejs, og de hvad lært af processen. v/Lillian Christensen, Head of Corporate Communication, MAKEEN Energy

12:15-13.00    Frokost

13:00-13.45    Case: Hvordan sikrer du en ensrettet brandidentitet både internt i virksomheden og eksternt på tværs af landegrænser? v/Anne-Mette Lund, Global Marketing, Andritz Feed & Biofuel A/S 

13:45-14:00      Networking og kaffepause

14:00- 15:00     Sparringsrunde i to grupper og opsamling i plenum

15:00-15:15      Wrap up og evaluering – tak for i dag 

Oplægsholdere
  • Karim Pravda

    Karim Frølund Jarrar, branddirektør hos Pravda

    Karim er branddirektør hos Pravda, hvor han gennem de seneste syv år har opbygget solid erfaring i arbejdet med at udvikle, positionere og aktivere B2B-brands og kreative kampagner – på tværs af både medier og landegrænser. Pravda er et brandbureau med base i hjertet af Aarhus, som er specialiseret i at udvikle effektive koncepter, kampagner og brandidentiteter for B2B-virksomheder i alle størrelser.

    LinkedIn
  • Anne Mette Lund Andritz

    Anne-Mette Lund, Global Marketing, Andritz Feed & Biofuel

    LinkedIn