Seminar: Hvordan aktiverer du virksomhedens brand?

Vil du vide, hvordan du aktiverer din virksomheds brand og engagerer jeres kunder, så I fastholder og udvikler stærke kunderelationer, der kan mærkes på bundlinjen? Og vil du lære, hvilke elementer du skal have styr på for at skabe resultater med din indsats?

Tidspunkt

15.04.2021

10.00 - 15.15

Sted

Eksportens Hus, Silkeborg

Pris

945 kr for medlemmer af B2B Marketing
1890 kr for andre. Alle priser er ekskl. moms.

For at deltage til medlemspris, skal du både være medlem af Danish Export og B2B Marketing

Farver June Tilrettet Til Web 2019
Head of B2B Marketing June Sejrup +45 6133 9548
B2B Marketing Distributør Seminar September 2018

Så deltag på online-seminar om brandaktivering, hvor du får værktøjer og input til at aktivere jeres brand og øge synligheden i markedet. Du kan blandt andre møde Karim Frølund Jarrar, branddirektør i Pravda, som giver dig sine bedste råd til, hvad du skal fokusere på i dit brandarbejde. 

Vi har også to cases på programmet. Lillian Christensen fra MAKEEN Energy og Anne-Mette Lund fra Andritz Feed & Biofuel fortæller, hvordan de griber arbejdet an i en B2B eksportvirksomhed.

Og så skal du ikke snydes for netværksdelen, som kommer til at køre i breakout rooms, hvor du kan sparre og videndele med dine netværkskollegaer i en mindre gruppe.

Hvad får du med hjem?

  • Viden om, hvorfor du skal arbejde med brandaktivering
  • Argumenter for, hvorfor din virksomhed skal have styr på jeres værditilbud til kunderne, og hvad I står for
  • Inspiration til, hvilke resultater du kan skabe med din indsats.
  • Værktøjer til at lægge grundstenene til din virksomheds brandarbejde
  • Indblik i maskinrummet hos to case-virksomheder, der arbejder målrettet med branding
  • Best practice, faldgruber, erfaringer mv., som du kan bruge i dit arbejde
Oplægsholdere
  • Karim Pravda

    Karim Frølund Jarrar, branddirektør hos Pravda

    Karim er branddirektør hos Pravda, hvor han gennem de seneste syv år har opbygget solid erfaring i arbejdet med at udvikle, positionere og aktivere B2B-brands og kreative kampagner – på tværs af både medier og landegrænser. Pravda er et brandbureau med base i hjertet af Aarhus, som er specialiseret i at udvikle effektive koncepter, kampagner og brandidentiteter for B2B-virksomheder i alle størrelser.

    LinkedIn
  • Lillian Christensen2

    Lillian Christensen, Head of Corporate Communications, MAKEEN Energy

    Lillian Christensen er Head of Corporate Communications hos MAKEEN Energy, som er en international virksomhed med 20 kontorer og et hav af agenter fordelt ud over verdenskortet. Fra 2016 og fremad har MAKEEN Energy været i gang med en rebrandingsprocess initieret af en virksomhed i vækst med et behov for et moderselskab, der kunne favne alle de underliggende brands og forretningsområder.

    LinkedIn
  • Anne Mette Lund Andritz

    Anne-Mette Lund, Global Marketing, Andritz Feed & Biofuel

    Anne-Mette Lund er Global Marketing Manager hos Andritz Feed & Biofuel, som på verdensplan har agenter og distributører i 59 lande. Anne-Mette og hendes team lægger linjen for global branding og supporterer de mange forhandlere med fx marketingmateriale og nyhedsbreve, så de sikrer en ensrettet brandidentitet på tværs af landegrænser og hjælper forhandlerne til mere salg.

    LinkedIn

Program

10.00-10.15: Registrering og morgenmad + velkomst v/June Sejrup, Danish Export – B2B Marketing

10.15-11.15: Fra positionering til aktivering: Hvad er jeres stærkeste position i markedet? Og hvordan styrer I jeres brand hen mod netop denne position? Gennem konkrete værktøjer og kundecases deler Pravda gode råd til arbejdet med at bygge et stærkt og vindende B2B-brand. v/ Karim Frølund Jarrar, branddirektør, Pravda

11.15-12.00: Netværksøvelse: Hvordan skal jeg arbejde med aktivering af vores brand? Vi sender jer ud i små grupper, hvor I kan diskutere dagens emne. Vi samler op i plenum, inden I går til frokost.

12.00-13.00: Frokost og networking

13.00-13.45: Case: Rebranding - hvorfor og hvordan samler du alle brands under én paraply? Hør om MAKEEN Energys rebranding process, hvilke erfaringer og udfordringer virksomheden har gjort sig undervejs, og de hvad lært af processen. v/Lillian Christensen, Head of Corporate Communication, MAKEEN Energy

13.45-14.15: Kaffepause

14.15-15.00: Case: Hvordan sikrer du en ensrettet brandidentitet både internt i virksomheden og eksternt på tværs af landegrænser? v/Anne-Mette Lund, Global Marketing, Andritz Feed & Biofuel A/S 

15:00 Tak for i dag, evaluering og afrunding

 

Vi tager forbehold for ændringer i programmet