Hvordan arbejder du strategisk med Content Marketing på dine digitale kanaler?

På dagen kan du bl.a. møde Content Marketing specialist Joakim Ditlev og den internationale virksomhed BEUMER Group som skaber gode resultater med Content Marketing.

Tidspunkt

17.03.2022

9.30 - 15.30

Sted

TBA

Pris

945 kr for medlemmer af B2B Marketing.
3.900 kr for medlemmer af Danish Export Association.
Alle priser er ekskl. moms.

For at deltage til medlemspris, skal du være medlem af B2B Marketing-netværket.

Farver June Tilrettet Til Web 2019
Head of B2B Marketing June Sejrup +45 6133 9548

Program

09.30-10.00: Registrering og networking + morgenmad

10.00: Velkomst v/June Sejrup, Danish Export – B2B Marketing

10.05-11.05: Strategisk brug af Content Marketing i din digitale indsats. v/Joakim Ditlev, Content Marketing Specialist, messbar

I sit oplæg kommer Joakim bl.a. ind på:

  • Push eller pull. Hvor meget skal content marketing fylde i forhold til kampagner og salgsbudskaber – overvejelser og erfaringer.

  • Mål det umålelige. Hvordan kan du bevise, at content marketing skaber forretningsmæssig værdi, når det ikke direkte fører til salg?

  • Paid, rented eller owned media. Hvorfor Facebooks udfordringer og øget privacy gør det mere relevant at inddrage content marketing.

11.05-11.15: Kort pause - tank op

11.15-12.00: Sådan har vi skabt succes og gode resultater med en målrettet Content Marketing indsats. v/Peter Elmvang, Marketing Manager, BEUMER Group

12.00-13.00: Frokost og networking

13.00-13.30: Netværksøvelse – hvad tager du med fra formiddagens oplæg? Er der noget, du helt konkret vil gå hjem og implementere?

13.30-14.00: Kort præsentation af netværket og advisory boardet i B2B Marketing + valg til advisory board

14.00-14.30: Kaffepause og networking

14.30-15.15: Case - TBA

15:15: Opsamling, feedback og tak for i dag

 

Vi tager forbehold for ændringer i programmet