Få succes med din kommunikation om bæredygtighed (Gæst Hempel og Pihl & Østergaard)
Hvad er den gode opskrift på bæredygtig kommunikation og hvor er fælderne? Det kan du høre i dette afsnit.
Hvordan sikrer du, at dine kunder kender til din bæredygtige profil uden at styre ind i greenwashing-fælderne?
Du skal fx stoppe med at kalde noget bæredygtigt.
Vi har besøg af Rasmus Vestergaard, Senior Manager Marketing Communications, fra Hempel og Julie Østergaard fra rådgivningsfirmaet Pihl & Østergaard.
Hør, hvordan Hempel og Rasmus Vestergaard har grebet sin kommunikation an og taler ind i en bæredygtig agenda. Og få Julie Østergaards analyse af, hvordan Hempel har klaret sig og flere andre eksempler.
Vært: Mette Kristensen
Gæst: Rasmus Vestergaard, Hempel, og Julie Østergaard, Pihl & Østergaard
Produktion: Stine S. Overgaard
Produceret af: Danish Export Association